Semi-remorque plateau neuf Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Publié: 24jour(s)
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Crédit-bail
Disponible sur demandeLoading floor:
Loading floor in telescopic design with pneumatic locking.
7 pairs of lashing rings, foldable outwards (LC 5.000 daN).
3 pairs of lashing rings, foldable outwards (LC 10.000 daN).
Excerpts in the outer frame of the loading floor to hook tightening straps in (LC 2.000 daN).
Landing legs:
JOST-landing legs (mechanical) with 2 gears and 24 tons lifting capacity.
Axles and tyres:
BPW-axles and suspension, all axles with hydro-mechanical forced steering.
With disc brakes.
Technical axle load: 9.000 kg.
Air suspension with lifting and lowering valve.
Tyres: 6x 385/65 R 22,5.
Axle tool.
Braking system:
Braking system according to EU-regulations with EBS-E (2S2M)
Steel construction:
Steel construction of high-strength fine-grained steel.
Steel quality:
S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
S690QL/S700MC (yield strength 690MPa).
Painting:
First-class and long-lasting corrosion protection of the standardly shot-blasted welding frame
trough a 2 components (2K) zinc dust priming.
A high-grade 2 components (2K) topcoat single-colour.
Metalized tail part, painted in RAL 9010 (pure white).
Electrical system:
Electrical system according to EU-regulations, lighting LED 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with sockets 24N, 24S & 15-pin & 1x
15-pin.
Connection according to ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pin ISO-12098
Additional equipment:
Remote steering from the front and from the rear through cable remote control, with tracking
control of the axles.
Electro-hydraulic aggregate.
4 wheel chokes with holder at the bulkhead.
2“-king pin.
A steel bulkhead (zinc-plated, height approx. 2.200 mm - EN12642-XL).
White air couplings at the front.
European reflective plate (yellow-red) at the rear of the trailer.
A dirt trap at the rear of the trailer.
Manual and description on a USB stick.
Holder for warning light at the rear.
Loading floor with coating of hardwood (approx. 30 mm thick).
10 pairs of stanchion pockets (100x50 mm) in the outer frame of the loading area.
1 spare wheel holder below the loading area on the right
6 pairs of pockets for WADER-twist locks in the loading floor (for 1x 20ft, 2x 20ft or 1x 40ftcontainer),
in the telescopic central beam is an additional locking positions for 45ft-container
intended.
4 pairs of stanchion pocket rails, mounted transversely in the loading area, for 100 x 50 mm
stanchion.
Ladder on the right side.
1 HDPE-toolbox (1.200 x 500 x 480 mm) at the front under the loading area on the left in the
direction of travel.
Central lubrication system BEKAMAX (Pico) with normal protection NLGI-2 and with
removable protection around the pump.
Radio remote control for tracking in addition to the cable remote control, with LED indicator
lights on the receiver as lane control.
4 extendable (approx. 400 mm) warning plates (423x423 mm) with one LED-position-light.
On the warning plates a holder/socket for a warning light.
At the gooseneck and at the rear holder and sockets for warning plates on the right and on the
left.
Speed labels (80 km/h) on both sides and at the rear.
Pressure gauge to evaluate the axle load (load chart included).
HRM Metallisation (High Resistance Metallisation) of the outer frame.
Complete steel contruction is shot-blasted, afterwards metallisation with ZINACOR 850 (zinc
85% - aluminium 15%).
Cette offre est uniquement à titre informatif. Veuillez confirmer les détails directement auprès du vendeur.
Après avoir identifié un véhicule qui vous intéresse sur Truck1.eu, vous avez la possibilité de contacter le vendeur soit en utilisant le formulaire de contact, soit en appelant directement le revendeur en utilisant le numéro de téléphone fourni. Choisissez la méthode qui correspond le mieux à vos préférences.
Contactez le vendeur pour demander plus d'informations sur la disponibilité du véhicule, son état technique et son prix réel, car les annonces peuvent ne pas toujours fournir des détails complets. Demandez également les récents carnets d'entretien ou rapports d'inspection pour obtenir une image plus claire de l'état actuel du véhicule.
Profitez de la fonctionnalité de comparaison de Truck1 pour évaluer des véhicules similaires. Cela vous aidera à évaluer si le prix demandé est compétitif et en accord avec les tendances du marché. Recherchez des modèles en matière de tarification et de caractéristiques pour prendre une décision éclairée.
Lors de l'achat d'un véhicule en ligne, il est essentiel de vérifier la réputation du vendeur en cherchant des avis positifs et un historique de transactions réussies. Les icônes de “Statut du” de Truck1 fournissent des informations précieuses basées sur les expériences avec le revendeur, aidant à évaluer la fiabilité du vendeur.
Dès que possible, donnez la priorité à la visite du vendeur et à l'inspection du véhicule en personne. Si possible, organisez une inspection pré-achat du véhicule par un tiers. Cela peut révéler des problèmes potentiels qui pourraient ne pas être visibles sur les photos ou mentionnés dans l'annonce.
Assurez-vous de signer un contrat de vente détaillé pour protéger vos droits et confirmer les termes de la transaction.
Procédez au paiement uniquement après avoir signé le contrat de vente. Un petit acompte pour réserver le véhicule est courant mais doit être fait avec prudence.
Confirmez l'authenticité du vendeur en recueillant des informations détaillées et en vérifiant les avis ou les évaluations des acheteurs précédents. Recherchez les icônes de concessionnaires sur Truck1 pour identifier les vendeurs vérifiés et garantir une expérience d'achat plus sûre.
Comparez les prix des véhicules similaires en utilisant l'outil de comparaison pour identifier toute offre inhabituelle. Méfiez-vous des prix qui s'écartent significativement de la norme du marché, car ils peuvent indiquer des problèmes potentiels ou une fraude.
Demandez au vendeur des détails sur l'historique et les conditions d'utilisation du véhicule. Un vendeur authentique sera transparent et prêt à partager ces informations, vous aidant à évaluer si le véhicule répond à vos besoins.
Organisez une visite pour voir et tester le véhicule, en recherchant des signes d'usure ou de dommages. Envisagez une inspection avant l'achat par un mécanicien professionnel pour découvrir tout problème caché et assurer la sécurité et la fiabilité du véhicule.
Avant toute transaction, assurez-vous qu'un accord de vente détaillé est en place, décrivant tous les termes et conditions. Utilisez des méthodes de paiement sécurisées et vérifiez les détails de la transaction pour vous protéger contre la fraude.
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