Remorque porte-engin surbaissée FAYMONVILLE MAX Trailer 3(1+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen neuf en vente sur Truck1 Luxembourg, ID: 6981323

FAYMONVILLE MAX Trailer 3(1+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen

: image d'en-tête
Remorque porte-engin surbaissée neuf - opportunité de location FAYMONVILLE MAX Trailer 3(1+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen
Neuf|3-essieu|28900 kg|36000 kg

Remorque porte-engin surbaissée neuf - opportunité de location FAYMONVILLE MAX Trailer 3(1+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen

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Neuf

Poids total à charger

36000 kg
Capacité de chargement

28900 kg
Longueur

8600 mm
Largeur

2540 mm
Hauteur

860 mm
Сouleur

gris
VIN

Code SH

Stationnement

Allemagne, Martener Hellweg 100
Châssis/suspension
suspension

air
nombre d'essieux

marque d'essieu

BPW
hauteur du châssis

860 mm
freins

tambour
ABS

EBS

pneus

245/70 R 17.5 3PMSF
pneus neufs

Plus d'information

Loading area:

Offset loading surface with rear slope of approx. 500 mm x 8°

4 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 5,000 daN)

2 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 10,000 daN)

2 pairs of lashing rings lying in the front of the cargo bed (LC 5,000 daN)

1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed (LC 10,000 daN)

Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps (LC 2,000 daN)

Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Axles and tires:

BPW axles, air-sprung, with drum brake, with lifting/lowering function

Axle tool

Tires 245/70 R 17.5 3PMSF

Load index (146/146F)

One-piece steel ramps:

One pair of galvanized one-piece steel ramps approx. 3,000 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking

Ramp with hydraulic lifting gear and hydraulically movable

Maximum load per pair: 40,000 kg

Brake system:

Brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M) with EBS coiled cable to the tractor unit

Steel construction:

Steel construction made of high-strength fine-grained steels

Steel qualities:

∗∗S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)

∗∗S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)

Coating:

First-class and durable corrosion protection of the standard shot-peened welded frame guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer

A high-quality 2-component (2K) top coat in a single color in nova grey

Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white)

Metallic paint is not possible

Electrical system:

Electrical system in accordance with EU regulations, 24 volt lighting

ASPÖCK-NORDIK (ASS3)

ASPÖCK-UNIBOX with 24N, 24S & 15-pin sockets

Connection according to ISO

24N ISO-1185

24S ISO-3731

15 pole ISO-12098

Accessories included:

Bogie with a +/- 1,750 mm long drawbar, with a drawbar eye (40 mm diameter)

Coupling height 830-1,010 mm loaded

Spiral cable 15/ 2x7 poles

Yellow-red air couplings

One mud flap at the rear of the trailer

Manual and description on USB stick

A bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer

European reflector plates (red-yellow) at the rear of the trailer

Yellow reflective tape in accordance with EU regulations on the side and rear of the trailer

Operating valves for the ramps fitted on the right-hand side of the trailer

Galvanized supports under the sloping loading area

Truck hydraulic connection with flow regulator

Cover plates to bridge the gap between the ramps and the cargo bed

One INOX toolbox 1,350 x 400 x 400 mm at the front center

Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm on each side

Four warning signs approx. 423 x 423 mm with one position light, extendable by approx. 400 mm

One bracket for rotating beacon on the warning signs

Speed sticker 60 km/h at the rear

HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame

Complete steel construction shot-peened, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

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Demandez au vendeur des détails sur l'historique et les conditions d'utilisation du véhicule. Un vendeur authentique sera transparent et prêt à partager ces informations, vous aidant à évaluer si le véhicule répond à vos besoins.

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Organisez une visite pour voir et tester le véhicule, en recherchant des signes d'usure ou de dommages. Envisagez une inspection avant l'achat par un mécanicien professionnel pour découvrir tout problème caché et assurer la sécurité et la fiabilité du véhicule.

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Avant toute transaction, assurez-vous qu'un accord de vente détaillé est en place, décrivant tous les termes et conditions. Utilisez des méthodes de paiement sécurisées et vérifiez les détails de la transaction pour vous protéger contre la fraude.

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Allemagne, Martener Hellweg 100
07:00 - 18:00Lun - Ven
Fiable
14 Plus de 14 ans avec Truck1
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